mandag 4. juni 2012

Sommerens første buketter

                          En enkel hvit bukett med Forglemmeiei og løytanshjerter.




                                                               Akeleier


                                              Mitt måneskinnsbed i motlys


                                          Lodden Meconopsis Grandis i knopp


                                   Stemor til pynt i gammel porselens terrin



                                          Ønsker alle en nydelig ny uke.
                                                         Klem Ellen.

12 kommentarer:

  1. Så nydelige, sommerlige bilder, har kost meg med alle de fine innleggene under her, så utrolig fint det er i hagen din, du er kjempeflink.
    Så vakkert det bildet av pionene midt blant alle forglemmegeiene:))

    Ha ei fin ny uke :))

    SvarSlett
  2. Får skikkelig sommerfølelse av bildene dine. En nydelig bukett plassert i ei flott stue. De fiolene dine er så søte.
    Nyt dagene og husk å ta vare på deg selv og de rundt deg. Stor klem.

    SvarSlett
  3. For en vakker hvit bukett! Hvit løyntnantshjerte er nydelig,det var jeg ikke oppmerksom på når jeg kjøpte den rosa i vår.. Ha en riktig fin uke!

    SvarSlett
  4. Nydelig uke blir det når jeg er innom på besøk til nydelige deg!
    Tusen takk for at du deler så herlige bilder;)

    God ukestart.
    Klem til deg.
    Camilla.

    SvarSlett
  5. Så deilig med egen hage:)
    klemklem

    SvarSlett
  6. Du verden, så nydelig hvit bukett. Hvit løytnanshjerte ønsker jeg meg, så jeg må nok kjøpe en i sommer!

    Kjempe flotte og delikate bilder du viser! Klem

    SvarSlett
  7. Nydeleg. Likar så godt dei rosa akeleiene. Har du sådd det meste av staudene sjølv? Misunner alle som får det til.

    SvarSlett
  8. Virkelig lekkert med den hvite buketten .
    Hvit løytnanshjerte er bare så nydelig!
    En drøm å bli med i hagen din..
    nydelig med akeleiene i forrige innlegg.
    Kos deg masse i hageparadiset ditt..
    håper på litt mer varme snart.
    klem Anne

    SvarSlett
  9. Jeg liker så godt akeleiene i den vasen! Stemorsblomstene også! Ha en flott uke!

    SvarSlett
  10. Så vakkert! :) Du gjer det alltid så fint rundt deg <3

    SvarSlett
  11. Det er helt nydelige bilder...og så fine blomsterbed...og de ulike blomstene...Er helt overveldet..:)
    Dettte inspirerer til å lage "min drømmehage"....en gang..Har ikke genhage..men får låne av utleier...så kan jo plante endel frø og stauder der.
    Det er en fryd å nyte bilder og blomster...og du skriver koselige innlegg!
    Hilsen Annki:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. mente ..egen hage..lit rask å legge det inn..;)

      Slett