onsdag 24. august 2011

Litt pelargonia








Bitt av pellisbassillen ble også jeg, for ca 8 år siden:) Jeg samler , men må begrense meg på grunn av plassmangel. Jeg overvintrer mine inne i et skikkelig lyst rom med plantelys og en temperatur på ca 15grader. Pelargoniene stortrives med denne type overvintring! Disse som jeg viser bilder av her, står i vinduskarmen inne i stua. Mange av pelargoniene har jeg kjøpt som stiklinger av Kari Lillehaug 
Ønsker alle lesere en fortsatt god uke!
Mange klemmer fra Ellen.

1 kommentar:

  1. Så mange fine og for meg skjelde pelliser du har! Jeg har også startet med å utvide min samling, men har foreløpig kun fire typer, men deriblant en type engelsk- og en type duftpelargonia. Har hauger av dronning ingrid stiklinger og lurer på om jeg får overvintret alle. Satser på kjelleren, selv om det er mørkt, de overlevde fint i fjor:-)

    SvarSlett