tirsdag 12. april 2011

Mormors prinser

Her er bilder av noen av mine pelargonier som står i blomst nå og med knopper :)
Jeg har satt stiklinger i år i Root Riot,det funker veldig bra! må bare huske på og holdes litt fuktige for de tørker fort inn når de står varmt. Les mer om Root Riot her: http://www.growthtechnology.com/gc/rootriotpropkit.asp


Hvis alt går etter planen så kommer jeg til å ha noen få stiklinger for salg utover sommeren:) Ønsker alle en deilig vår! Klem fra Ellen.


Bilder er klikkbare;)

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilde og så mange fine forskjellige pelliser! Har du virkelig disse i knopp og blomst allerede?! Heldige du.. mine står fortsatt med bare blader, må nok starte tidligere neste år!
    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Hei Berit. Ja disse som jeg viser bilder av her står med blomster og noen med knopper:) Noen har blomstret kontinuerlig siden sist sommer:) Jeg har ikke mine i dvale. De får rikelig med gjødsel hele året, også om vinteren, da de står på planterommet med mye lys fra armaturene. De to engelske som jeg viser bilde av er nyinnkjøpt i år:)

    Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Så mange nydelige pelargonier! Jeg har noen få og de er uten blomster foreløpig, men de kommer nok etterhvert. I grunnen lurt å ha dem som helårsblomster når man har forhold til det.
    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  4. Du så mange flotte pelargonia!
    Det må da bli lekkert på din terasse til sommeren :)
    Nydelig!

    SvarSlett
  5. Å, så vakkert! Du har en nydelig blogg.

    SvarSlett